فقط 1 گام تا موفقيت با آموزش ديجيتال مارکتینگ

دامنه بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در حال افزایش است. شرکت ها برای افزایش بهره وری خودشون ، بیشتر روی بازاریابی دیجیتال تمرکز می کنن. سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیری در این قلمرو بودیم. حقوق بالاتر ، پروفایل های شغلی ایمن و اهداف گسترده از جمله مزایای دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ است.

شما در این مقاله تمام آن چیزی که درباره کلیات دیجیتال مارکتینگ و فرایند آموزش دیجیتال مارکتینگ باید بدونید،از صفر تا صد جمع آوری شده است از جمله اینکه:
دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟
چرا برای همه افراد و علی الخصوص دانشجویان توصیه می شود؟
از کجا باید شروع کرد و آیا پیشنیازی دارد؟
برای شروع فعالیت در این حوزه نیاز به سرمایه اولیه هست یا خیر؟
و…
برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید!

آنچه خواهید خواند

دیجتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

در اینجا می خوام یک توضیح کامل درباره دیجیتال مارکتینگ و اینکه چرا باید به سمت دیجتال مارکتر شدن پیش رفت،مطالبی رو بیان کنیم.

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه کارهایی گفته می شود که ما برای معرفی یک محصول و یا خدمات به کاربر انجام می دهیم. تعریف دیگری از دیجیتال  مارکتینگ این میتونه باشه که به کلیه فعالیت هایی که در بستر دیجیتال برای دیده شدن(برندینگ)، رشد و فروش انجام می گیرد دیجتال مارکتینگ گفته می شود.

یک اشتباه رایج بین مدیران شرکت ها این است که برای داشتن فروش بیشتر فقط کافیه یک سایت راه اندازی کنند مثلا کار یک شرکت فروش هارد و فلش است ولی نهایت تلاش این شرکت قرار دادن محصولات خودشون در سایت شرکتون هست و طبیعی هست که  کاربر به طور خودکار سایت آن ها سر نخواهد زد و نیاز به تبلیغات دارند. امروزه و علی الخصوص بعد از شیوع بیماری کرونا شرکت ها و کسب و کارهایی که از قبل به فضای مجازی روی آورده بودند نه تنها آسیبی از این شرایط ندیدند بلکه کارشان رونق گرفت! و این طرز فکر را در مدیران ایجاد کرد که دیگر نمی شود به روش سنتی کار کرد و راه کسب موفقیت داشتن یک تیم حرفه ای از دیجیتال مارکتر هاست.

روز به روز این حوزه کاری در حال پیشرفت است و روز به روز تشنه تر از دیروز برای افراد خلاق و پویاست.

چرا دیجیتال مارکتینگ می تواند برای قشر دانشجو جذاب باشد؟

دیجیتال مارکتینگ،آموزش دیجیتال مارکتینگ،اموزش دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر

متاسفانه اکثر دانشجویان علی الخصوص در ایران از آینده کاری خود،میزان درامد و نداشتن سابقه کار نگرانند!

اینکه نکنه اون حوزه کاری اشباع شده باشه یا آینده کاری با ثباتی نداشته باشه یا با این شرایط تحریم و اقتصاد هر روز وضعیت زندگی ما در خطر باشه و با نبود سابقه کار به من اعتماد میکنن یا نه و امثال این افکار ترسناک!

آینده کاریت مطمئنه،فقط شروع کن…

در چند سال اخیر و علی الخصوص بعد از شیوع ویروس کرونا دید مردم نسبت به فضای مجازی و خرید از آن به شدت تغییر کرد.مردم بیش از گذشته به اینترنت اعتماد کردن و امروزه قبل از هرکاری با گوگل مشورت میکنن!

اینجا بود که مدیران شرکت ها کارخونه ها و انواع صنایع ها و هر کسی که مایل است به کسب و کار خودش رونق بده باید یک تیمی بسازد تحت عنوان تیم دیجیتال مارکتینگ تا محصولات یا خدمات اون ها رو در فضای مجازی و گوگل به دید کاربر برسونه.

پس بهتره هر چه زودتر کارت رو شروع کنی و نگران هیچ چیزی نباشی،هر چه زودتر شروع کنی موفقیت بهت نزدیک تره!

درامد دلاری داشته باش…

این رو هم باید خدمت شما عرض کنم که شما با توجه به سطح توانایی خودتون در زبان های خارجی میتونین حتی پروژه خارج از کشور دریافت کنید و درامد به دلار داشته باشید و فکر نکنم لازم باشه این رو هم بیان کنم که در خارج از کشور چه نیازی به دیجیتال مارکترها وجود دارد؟!

تا دلتون بخواد برای افراد متخصص کار هست فقط دست بجنبون!

اگر سابقه کار نداری نگران نباش(رییس خودت باش)….

اگر شما تازه کار هستی و هیچ سابقه کاری نداری اصلا جای نگرانی نیست چون شما می تونین به صورت فریلنسری (Freelancer) کار بکنی یعنی اینکه یک نفر، بدون اینکه به یک سازمان یا کسب و کار و شرکت مشخص متعهد بشه، فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خودش را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌ده و بسته به نیاز و پروژه‌های در دسترس، کارفرمای خودش را تغییر می‌ده.حالا شاید براتون سوال پیش بیاد به چه صورت؟!

پس در ادامه با ما همراه باشید….

دیجیتال مارکتینگ،آموزش دیجیتال مارکتینگ،اموزش دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتینگ رو از کجا یاد بگیرم؟

حالا شاید این سوال برات پیش بیاد از کدوم منبع آموزش دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرم؟چی باید بلد باشم؟ و نیاز روز بازار چیه؟مدیران چه چیزهایی از یک دیجیتال مارکتر میخوان؟ و باید بعد آموزش دیجیتال مارکتینگ به چه چیزهایی مسلط بود؟ و….

پاسخ به این سوالت رو از اینجا شروع می کنم که حوزه کاری دیجیتال مارکتینگ نیاز به هیچ گونه پیشنیازی ندارد و یک حوزه بی انتهاست.  برای یادگیری تمام زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ شما باید کلی وقت بذاری و تلاش و مطالعه مستمر داشته باشی که حقیقتا کار بسیار سخت و طاقت فرسایی هستش…

پس چاره چیه؟

پیشنهاد ما یافتن یک آموزشگاه و آکادمی هست که با یک قیمت مقرون به صرفه و متناسب با شرایط سخت اقتصادی مردم و علی الخصوص دانشجویان  است که آموزش دیجتال مارکتینگ رو به صورت جامع از صفر تا صد آموزش دهد.

آکادمی آمانج به صورت جامع و کاربردی اقدام به آموزش دیجیتال مارکتینگ کرده است.

آشنایی با قسمتهای مختلف آموزش بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال از قسمتهای مختلفی تشکیل شده که شما با توجه به میزان علایق خودتون در هر یک از سرفصل های که یاد میگیرین میتونین به صورت عمقی و مفهومی تر وارد بشین و به تسلط کامل برسین.

دیجیتال مارکتینگ،آموزش دیجیتال مارکتینگ،اموزش دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر

مطالبی که در دوره آموزش دیجتال کارکتینگ اکادمی آمانج در 75 ساعت تدریس می شود به صورت زیر است:

مبانی دیجیتال مارکتینگ

در ابتدای مسیر آموزش بازاریابی دیجیتال با مبانی دیجیتال مارکتینگ شروع خواهیم کرد. دیجیتال مارکتینگ چیست؟، اصطلاحات تخصصی دیجیتال مارکتینگ را خواهیم شناخت ، چند منبع معتبر برای دیجیتال مارکتینگ را خواهیم شناخت و در نهایت گروه بندی را انجام میدهیم و پروژه خود را دریافت میکنیم .

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

درگام بعد با یکی از مهمترین قسمتهای آموزش دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهیم شد یعنی استراتژی بازاریابی دیجیتال ، در این جا میفهمیم که چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ را بنویسیم و طراحی کنیم با سفر مشتری آشنا میشیم و پرسونای مارکتینگ (نماد مشتری دیجیتال مارکتینگ ) را برای پروژه خود مینویسیم. زیرا ابتدای کار و انتهای کار و مهمترین قسمت کار در بازاریابی دیجیتال مشتری است و اگر اشتباه انتخاب شود کسب و کار محکوم به شکست است.

وردپرس در دیجیتال مارکتینگ و سئو در دیجیتال مارکتینگ

بعد از آنکه استراتژی بازاریابی دیجیتال را شناختیم ،به سراغ سئو در دیجیتال مارکتینگ میرویم . قبلش یه ویدئو 5 ساعته در رابطه با وردپرس در دیجیتال مارکتینگ میبینیم کلیه نکاتی که در وردپرس یک دیجیتال مارکتر باید بلد باشه را باهم دیگه یاد میگیریم و بعد با بازاریابی برای موتورهای جستجو آشنا می شویم . سئو از مهم ترین اجزاء دیجیتال مارکتینگ و از محبوب ترین قسمتهای بازاریابی دیجیتال محسوب میشه و خودش به تنهایی یه شغل پردرآمده واسه خودش! . سئو چیست ؟ سئو سایت چه مراحلی داردچگونه یک وبسایت را سئو کنیم ؟ تولید محتوا چیست ؟ چگونه محتوای سئو شده بنویسیم ؟ چه محتوایی در دیجیتال مارکتینگ مناسب است و ….اگر خواستین بیشتر با سئوسایت آشنا شید یه سر به دوره 44 ساعته آموزش سئو تخصصی آکادمی آمانج بزنید.

بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ

وارد دنیای بازاریابی محتوا میشویم. محتوایی که نوشته شده اگر بازاریابی اصولی و درستی برروی آن انجام نشود و به دید کاربران نرسد سوخت میشود و ارزشش را ازدست میدهد . چگونه بازاریابی محتوا کنیم ؟ بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ چقدر اهمیت دارد ؟ چه نکاتی را رعایت کنیم ؟

بازاریابی شبکه های اجتماعی

یکی از اجزاء  حیاتی دیجیتال مارکتینگ بازاریابی شبکه های اجتماعی است (یا سوشال مدیا مارکتینگ) همینطور که همه ما میبینیم این روزا افراد اکثر زمان ها فراغت و حتی غیرفراغتشون رو توی گوشی و شبکه ها و رسانه های اجتماعی میگذرونن و حتی خریداشون رو انجام میدن پس لازمه که ماهم دست روی این نقطه بگذاریم و مهارت های بازاریابی شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام مارکتینگ و رسانه اجتماعی مخصوصا تلگرام مارکتینگ رو یاد بگیریم  و در پروژمون اعمالشون کنیم .

این سرقصل دقیقا همون جایی است که شما را می تونه به یک فریلنسر تبدیل کنه که برای کارکردن میتونین به صورت شخصی و بدون اینکه در شرکتی استخدام شین یا برای کسی کار کنین،پروژه دریافت کنین!

Email Marketing, SMS Marketing ,Push Notifications

شاید بخوایم توی وبسایت های دیگه یا حتی توی خود گوگل ، بازار و … تبلیغ کنیم یا ایمیل تبلیغاتی بفرستیم باید چکار کنیم؟ بله جزو مهمی از کار یک دیجیتال مارکتر همینه که ببینه کی ایمیل بزنه کی تبلیغ بره و… توی این جلسه ایمیل مارکتینگ (Email Marketing ) ، SMS مارکتینگ ، راه های تبلیغاتی مختلف و پوش نوتیفیکیشن مارکتینگ رو یاد میگیریم  و اینکه کی ، کجا و کدوم رو اعمال کنیم هم میفهمیم.

تدوین کمپین های بازاریابی دیجیتال

حالا شاید یه اتفاقی مثل عید نوروز یا روز پدر ،تولد شرکت و … پیش اومد و یا خواستیم مشتری ها از فعالیت های بیشتر ما آگاه بشن یا فروشمون کم شده میخوایم با تخفیف بدیم بریم یا هر شرایطی که شما توی این جلسه از آموزش دیجیتال مارکتینگ یاد میگیرید پیش اومد ، باید یک کمپین تبلیغاتی مناسب براش طراحی کنیم تا بتونیم خوب دیده شیم و خوب فروش داشته باشیم! . ساخت کمپین های بازاریابی دیجیتال مناسب از مهم ترین کار های ماست . چطوری یک کمپین موفق ایجاد کنیم ؟ کمپین نویسی چطوریه ؟ کپی رایتینگ در دیجیتال مارکتینگ به چه شکلی انجام میشه ؟ و … همه سوالاتی هستند که توی این جلسه جوابشون میدیم و باید برای پروژتون یک کمپین دیجیتال مارکتینگ خوب طراحی کنید.

Google (AdWords , Analytics , Tag Manager)

الان  اکثر راه اموزش دیجیتال مارکتینگ رو باهم طی کردیم  حالا میخوایم بریم سراغ چند تا نرم افزار و ابزار ضروری . اولیش گوگل ادز (گوگل ادروردز)مناسب ترین و بهینه ترین مکان برای تبلیغات کلیکی(البته با توجه به کسب و کار متفاوته . پروسنای مارکتینگ رو برای همین ساختیم) رو یاد میگیریم . چه موقع استفاده کنیم ؟ ما که تحریمیم چطوری باید از گوگل ادز استفاده کنیم؟ چطوری تبلیغات کلیکی بریم ؟

میریم سراغ دست راست دیجیتال مارکتر ها ، ابزاری که همیشه همراهمونه و هیچوقت تنهامون نمیذاره یعنی گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) قسمتهای مختلفش رو میشناسیم . چطوری کمپین هامون رو دنبال کنیم ؟ چند نفر اومدن ؟ از کجا اومدن ؟ چقدر خرید کردن ؟ چطوری event ایجاد کنیم ؟ و خیلی از قابلیت های دیگه این ابزار محشر گوگل

کاش میشد زیادی کد ابزارها رو نبریم توی وبسایت ، یا کاش میشد چند ابزار رو باهم داشتیم و اطلاعات همزمان همرو باهم دنبال میکردیم نه جدا ، یا کاش و یا کاش و …همه این “کاش” هارو دوباره گوگل به “باش” تبدیل کرد با چی ؟! با Google Tag Manager پس باید این هم در دوره دیجیتال مارکتینگ باهم یاد بگیریم .

این بود اونچیزهایی که قراره در دوره ۷۵ ساعته آموزش دیجیتال مارکتینگ جامع آکادمی آمانج آموزش ببینید . که به صورت خلاصه سرفصل های دوره اموزش دیجیتال مارکتینگ رو در زیر ببینید.

مزایا دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ اکادمی آمانج

متخصصین باتجربه و سرفصل های کاربردی

سرفصل های دوره به صورت کاملا کاربردی، پروژه محور و متناسب با نیاز بازارکار حال حاضر جامعه چیده شده اند و در این دوره خبری از مباحث غیرکاربردی نیست

برنامه ریزی دقیق و ظرفیت محدود

ظرفیت هردوره متناسب با شیوه آموزش و سبک برگزاری کلاس و با رعایت تمامی استاندارد ها آموزشی از سمت مدرس و آکادمی مشخص خواهد شد و این ظرفیت محدود خواهد بود

بورسیه دانشجوی برتر دوره

با ارزیابی پروژه های ارائه شده دانشجویان توسط استاد دوره، مبلغ شهریه دانشجوی برتر دوره به طور کامل عودت داده خواهد شد

مشاوره و پشتیبانی

روش های متفاوت پشتیبانی و رفع اشکال به طور کامل برنامه ریزی شده است و شما میتوانید به صورت متنی، صوتی و تصویری با استاد دوره در ارتباط بوده و مشکلات خود را برطرف نمایید.

دسترسی به منابع

در طول دوره و همچنین تا ۶ ماه پس از اتمام دوره به تمامی فایلها، منابع و ویدیوهای جلسات دوره که به تشخیص استاد دوره قرار خواهند گرفت، در پروفایل اختصاصی خودتان دسترسی خواهید داشت و قابلیت تمدید مدت دسترسی نیز فراهم شده است

ایجاد رزومه و کارآموزی

در طول دوره شما پروژه های متنوعی را به عنوان تمرین طراحی میکنید و همچنین یک پروژه برای انتهای دوره درنظر گرفته میشود که میتوانید بعد از اتمام دوره، بعنوان رزومه داشته باشید.بعد از تحویل پروژه ها 3 نفر از بهترین دانشجویان جهت کاراموزی به بازارکار معرفی خواهند شد.

مدرک معتبر

دانشجویان با تحویل پروژه نهایی دوره،میتوانند مدرک نمره دار آکادمی آمانج را دریافت نمایند. گرچه مدرک اصلی که ما به شما ارائه میکنیم تخصصی است که با آن میتوانید در شرکتها و پروژه ها مشغول به کار شوید.

مشاوره بازارکار

در طول دوره تکنیک های ورود به بازارکار و مشاوره و راهنمایی هایی در مورد نکات مهم ورود به بازارکار که حاصل تجربیات کاری استاد دوره میباشد به شما ارائه خواهد شد

نتیجه گیری

بیشتر از پولی که میدی آش بخور!

با یک سرچ ساده در گوگل می توان فهمید که پولی که برای این دوره هزینه میکنید به ازای آن مطالب خیلی بیشتر و به روزتری یاد میگیرید و به نوعی بیشتر از پولی پرداختین آش میخورین!

ما به شما تضمین می دهیم که هر آنچه که در بازار کار دیجتال مارکتینگ و آموزش دیجیتال مارکتینگ برای تبدیل شدن به یک دیجتال مارکتر نیاز دارید را قبل از ورود به بازار با پروژه های عملی تجربه کنید و یادبگیرید.

 فقط کافیست در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ آکادمی آمانج ثبت نام کنید…

درباره‌ی Omid Hadipour

همچنین ببینید

دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر،آموزش دیجیتال مارکتینگ

اهمیت بازاریابی دیجیتال در استراتژی کسب و کار شما

اکثر شرکت ها تلاش خود را به سمت محیط دیجیتال مارکتینگ معطوف کرده اند تا …

دیدگاهتان را بنویسید

You have to agree to the comment policy.

پنج × 4 =