اهمیت بازاریابی دیجیتال در استراتژی کسب و کار شما

اکثر شرکت ها تلاش خود را به سمت محیط دیجیتال مارکتینگ معطوف کرده اند تا مشتری های جدید خود را جذب کنند و ارتباط خود را با مشتریان قبلی خود حفظ کنند و آن ها را از دست ندهند.

این امر به آنها ایده ای درباره اهمیت بازاریابی دیجیتال و آنچه در هنگام تبلیغ محصولات یا معاملات در اینترنت انتظار می رود ، می دهد.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این ابزار در کمک به کسب و کارها برای جذب افراد بیشتر و رسیدن به اهدافشان بسیار عالی است؟

آنچه خواهید خواند

بازاریابی دیجیتال چیست؟

ابتدا ، بیایید مفاهیم مهمی را که برای درک این مطالب نیاز دارید ، مورد بررسی قرار دهیم. ما با تعریف بازاریابی دیجیتال شروع خواهیم کرد.

بازاریابی دیجیتال یک ابزار استراتژیک برای مشاغل است و شامل هر تلاش بازاریابی است که یک شرکت در محیط دیجیتال انجام می دهد. مقصود و منظور ما ، بیشتر ، حضور در دنیای مجازی و آنلاین شرکت است.

بازاریابی دیجیتال یکی از مهیج ترین ابزارهایی است که بازاریاب می تواند برای افزایش حضور خود در اینترنت استفاده کند. بازاریابی درونی ، بازاریابی تعاملی و روابط آنلاین مشتری با هم تلاش هایی هستند که تحت عنوان “بازاریابی دیجیتال” قرار می گیرند.

دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر،آموزش دیجیتال مارکتینگ

اینترنت ابزارهایی مانند ویدئوها ، پادکست ها و کمپین های ایمیل را به دست بازاریابان آورده است تا به آنها کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند و از این طروق به بازارایابی دیجیتال بپردازند. در حال حاضر ، بیشتر شرکت ها علی الخصوص شرکت های آمریکایی در در دیجیتال مارکتینگ سرمایه گذاری می کنند ، بخش عمده ای از آنها روی کانال هایی مانند رسانه های اجتماعی (81٪) یا یک وب سایت (78٪) تمرکز دارند.

امروزه عدم حضور شرکت ها در دنیای آنلاین و اینترنت باعث ایجاد نتایج منفی در معاملات آن شرکت می شود . یک شرکت می تواند فرصت های زیادی را که فقط در دنیای آنلاین وجود دارد و فقط از طریق دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال حاصل می گردد را از دست بدهد.

درک دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا اهمیت استراتژی بازاریابی دیجیتال را در یک استراتژی تجاری درک کنید.

مزایای بازاریابی دیجیتال چیست؟

با وجود سر و صدا در مورد بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ، شما ممکن است انتظار داشته باشید که نتایج برجسته ای را برای شرکت ها به همراه داشته باشد ، درست است؟

حقیقت این است:

به عنوان یک استراتژی ، شناخته شده است که بازاریابی دیجیتال یکی از موفق ترین هاست. فقط به تعداد نظرسنجی شرکت های سراسر ایالات متحده نگاه کنید:

 

82٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید آنلاین به دنبال کالایی می گردند.

79٪ آمریکایی ها حداقل بخشی از خرید خود را بصورت آنلاین انجام می دهند.

هزینه های بازاریابی دیجیتال ایالات متحده در سال 2021 به حدود 332 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

اما مصرف کنندگان و شرکت ها برای تغییر رابطه خود به اینترنت چه سودهایی کسب می کنند؟ نوع نتایجی را که شرکت ها می توانند با دیجیتال مارکتینگ بدست آورند درک کنید.همگی این آمار و ارقام حاکی از افزایش روز افزون دیجیتال مارکتینگ و اهمیت آن در دنیای تجارت دارد.

پس باید دید خودمان را نسبت به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکترها تغییر دهیم!

دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر،آموزش دیجیتال مارکتینگ

استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه

تبلیغ مشاغل با استفاده از کانال های سنتی مانند تلویزیون یا روزنامه ها بسیار گران است. این امر باعث می شود شرکت ها از تلاش های بازاریابی خود نتوانند ROI خوبی بدست آورند.

استفاده از استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مشاغل مقرون به صرفه است و نتایج طولانی مدت را به همراه دارد.

به عنوان مثال ، محتوای همیشه سبز می تواند برای سالهای زیادی همچنان به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا کند.

با سهولت آنالیز و ارزیابی کنید

برای پیگیری تلاش های بازاریابی شرکت خود مشکل دارید؟ با بازاریابی آفلاین ، درک اینکه چند نفر با مواد تبلیغاتی شما درگیر شده اند دشوار است. اما می توانیم از اینترنت برای تغییر آن تشکر کنیم.

هر بار که به یک وب سایت مراجعه می کنید ، روی پیوندی کلیک می کنید یا در هر رسانه اجتماعی فعالیت می کنید  ، روی چه چیزی بیشتر مکث می کنید یا آن را لایک می کنید،همگی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بازاریابان به صورت آنلاین می توانند به راحتی آن داده ها را جمع آوری کرده و با استفاده از آنها راه های جذاب تری را برای تبلیغ برندهای خود ایجاد کنند.

حتی ردیابی KPI ها (شاخص های کلیدی عملکرد) از این طریق فرآیند بسیار دقیق تری است.

به همین دلیل ، شرکت ها بیشتر یاد می گیرند که از اشتباهات خود بیاموزند و با گذشت زمان بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در شرکت آن ها بهتر می شود.

دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر،آموزش دیجیتال مارکتینگ،آنالیز داده ها

برای برند خود شهرت ایجاد کنید

دلیل دیگر سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ ایجاد شهرت و آگاهی از برند است.بذارید یک سوالی از شما بپرسیم:

“آخرین باری که از کسب و کاری خرید کرده اید ، بدون اینکه کمی درباره آنها در اینترنت تحقیق کنید ، چه زمانی بوده است؟”

رفتار مصرف کنندگان تغییر کرد و استراتژی های بازاریابی که برای دستیابی به مشتری استفاده می شود نیز تغییر کرد. ایجاد یک رابطه مشترک با مصرف کنندگان در اینترنت و داشتن چهره ای مستحکم برای شرکت شما ، به سریع تر بستن معاملات آن دسته از مشتریان بلاتکلیف کمک می کند.

بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ ابزاری عالی برای برندهایی است که باید اعتبار خود را از طریق اینترنت شروع کنند.

در دیجیتال مارکتینگ سه برابر بیشتر از سایر ابزارهای پرهزینه ، مانند تبلیغات پولی ، منجر به تولید و سود دهی می شود.

دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر،آموزش دیجیتال مارکتینگ،آگاهی از برند

بیشتر از هر زمان دیگری به مردم دسترسی پیدا کنید

حتی با داشتن یک استراتژی بازاریابی آفلاین خوب ، شرکت ها با یک چالش بزرگ روبرو هستند: محدودیت در تعداد افراد روزنامه ، بازرگانی یا بروشور وجود دارد.

اینترنت مقیاس گذاری در بازاریابی شما و دسترسی به افراد بیشتری را در منطقه شما آسان تر می کند.یعنی شما در هر زمان و مکانی که خواستید می توانید با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشید،با آن ها حرف بزنید و از آن ها نظر بخواهید.به صورت 24 ساعته!

تلاش برای گسترش؟ سپس بهتر است یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای خود کسب کنید.

در هر زمان تنظیم کنید

بسیاری از کمپین ها خیلی زود از اجاق گاز بیرون می آیند یا اگر شرکت ها بتوانند از بازخورد مشتری در هنگام مصرف استفاده کنند ، می تواند بهتر شود. اما کمپین های آفلاین چنین چیزی را مجاز نمی دانند.

هزینه تولید آنها بسیار زیاد است تا به دلیل یک تغییر جزئی ارزش جایگزینی هر مورد تبلیغاتی را داشته باشد.

با این وجود بازاریابی دیجیتال امکان کنترل بسیار بیشتری بر کیفیت کمپین ها را فراهم می کند.

از بازخورد می توان در هر زمان برای بهبود نتایج استراتژی استفاده کرد و باعث کم و زیاد شدن یک کمپین نمی شود.

دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر،آموزش دیجیتال مارکتینگ

از بقای تجارت خود اطمینان حاصل کنید

افتتاح مشاغل سخت است ، اما باز نگه داشتن آن در طول سالها حتی دشوارتر است.

فناوری زندگی ما را به سمت بهتر تغییر داده است ، اما ارزش یک تجارت برای سازگار شدن با دوام آن است.

از آنجا که اینترنت به شما اطمینان می دهد که به نسل جدیدی از مصرف کنندگان دسترسی پیدا خواهید کرد ، به شما کمک می کند در طولانی مدت بیشتر موفق شوید.

59٪ بزرگسالان (18 تا 29) مرتباً از اینستاگرام استفاده می کنند.

یک فرد متوسط ​​روزانه حداقل 20 دقیقه در فیس بوک می گذراند .

86٪ از زنان قبل از تصمیم به خرید با نظرات شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند.

چگونگی استفاده شرکت ها از دیجیتال مارکتینگ

ما در این قسمت یکی از  مهم ترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال رونمایی می کنیم:

سئوی اطلاعات هول محور Fieldwire

ما از سئو به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین و جالب ترین ابزاری که یک بازاریاب می تواند برای جلب مشتری آنلاین بیشتر استفاده کند ، یاد کرده ایم.سئو یک راه میانبر بین کارفرما و مشتری است که از این طریق تلاش کند خودش را در رتبه های برتر سرچ موتورهای جستجو قراردهد. اما مورد جستجوی مبتنی بر داده های Fieldwire مثالی عالی برای نحوه عملکرد این امر در دنیای واقعی است.

Fieldwork یک بستر مشترک وب و موبایل برای ساخت و ساز تجاری است .

چگونه می توان با بازاریابی محتوا رتبه بهتری کسب کرد و اقتدار آنها را افزایش داد؟ تغییر حالت از تبدیل به تولید ترافیک. همین امر باعث شد تا آنها در مدت زمان کوتاهی به 3 نتیجه برتر جستجو برای کلمات کلیدی اصلی خود برسند.

برای انجام این کار ، آنها بر نشان دادن آنچه مردم می خواستند هنگام تحقیق درباره آن کلمات کلیدی ببینند ، متمرکز شدند. این تجزیه و تحلیل به آنها کمک کرد تا محتوای خوش ساختی را تولید کنند که بازدید زیادی را به خود جلب کند.

به گفته این تیم ، نتیجه خوبی داد ، زیرا آنها توانستند بیش از 10،000 دلار در Google AdWords برای این دوره پس انداز کنند.

پس شرکت ها با استفاده از سئو و تلاش و تفکر درباره اینکه ممکن است کاربر چه کلمه ای را در گوگل سرچ کند،خودش را در آن کلمه کلیدی نسبت به رقبا در نتایج بالاتر گوگل قرار می دهد و از این طریق شانس جلب نظر کاربر و مشتری را برای خود افزایش می دهد.

نتیجه گیری

با وجود همه این مزایا و مطالعات موردی ، درک اهمیت بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کار چیز سختی نیست؛ رشد دیجیتال مارکتینگ باعث رشد شرکت می شود و برای کمک به ایجاد روابط مادام العمر با مشتریان بسیار عالی است. اگر تلاش برای موفقیت در تجارت را انجام دهند ، تلاش در محیط دیجیتال توسط شرکت های بزرگ و کوچک به طور یکسان ضروری است.

چگونه تلاش های بازاریابی دیجیتال شما در حال جابجایی است؟ هنوز استراتژی ندارید؟ اکنون زمان شروع است!

و هنگامی که شروع به برنامه ریزی استراتژی خود می کنید ، فراموش نکنید که در مورد مهمترین معیارهای بازاریابی دیجیتال تحقیق کنید ، تا تجارت شما کدام یک را دنبال کند. محتوای ما را در مورد آن بررسی کنید!

درباره‌ی Omid Hadipour

همچنین ببینید

محبوبیت جاوااسکریپت2020

میزان محبوبیت جاوااسکریپت در سال 2020

کدام زبان برنامه نویسی را برای شروع انتخاب کنیم ؟ وقتی مردم از من می …

دیدگاهتان را بنویسید

You have to agree to the comment policy.

3 × پنج =

بهترین لپتاپ مخصوص خودن رو زیر ۵ دقیقه پیدا کن

توی ۵ دقیقه میتونی دردسر انتخاب لپتاپ رو با جواب دادن به این ۱۰ سوال پشت سر بگذاری 
AVAIL NOW
close-link