چرا مردم در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ثبت نام نمی کنند؟

جواب به این سوال که چرا افراد مختلف علی الخصوص دانشجویان در دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ ثبت نام می کنند؛واقعا مشخص و معلوم نیست!

اگر به دنبال از دست دادن یک حوزه کاری فعال و پویا،آینده دار و پرتقاضاهستید حتما به شما پیشنهاد می کنیم هیچ وقت به سمت دیجیتال مارکتینگ و آموزش دیجیتال مارکتینگ  نروید!

دیجیتال مارکتینگ،آموزش دیجیتال مارکتینگ،اموزش دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر

دامنه بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در حال افزایش است. شرکت های جدید برای افزایش بهره وری خود ، بیشتر روی بازاریابی دیجیتال تمرکز می کنند. سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیری در این قلمرو بوده ایم. حقوق بالاتر ، پروفایل های شغلی ایمن و اهداف گسترده از جمله مزایای دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ است.

گزیده ای از زیر را بخوانید تا اطلاعاتی عمیق در مورد جوانب مثبت مشخصات و فرصت های شغلی یک دیجیتال مارکتر داشته باشید.

آنچه خواهید خواند

دیجیتال مارکتینگ چیست و به چه کسی یک دیجیتال مارکتر گفته میشود؟

برخی آموزش دیجیتال مارکتینگ را به یک حوزه محدود می کنند اما بازاریابی دیجیتال دریایی است بی نهایت از حوزه های متفاوت که هرکدام جذابیت ها و هیجانات خود را دارند. دیجیتال مارکتینگ در کشورهای خارجی یک فیلد دانشگاهی است و هرکدام از حوزه های آن چند واحد درسی اما متاسفانه در ایران در دانشگاه ها بهایی به آن داده نشده است .  

دیجیتال مارکتینگ،آموزش دیجیتال مارکتینگ،اموزش دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتینگ به معنی استفاده از ابزارهای دیجیتال (شامل موبایل، کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ، و…) در فضای اینترنت جهت معرفی محصول، جذب مشتری، برند سازی و فروش است.

و یا به عبارت دیگر صاحب کسب و کار، از طریق ابزارهای بازاریابی دیجیتال اقدام به معرفی محصولش به مشتریان کرده و تلاش می کند فروش را افزایش دهد. به مجموعه این قسمتها دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال می گویند.

اگر بخواهید یک کسب و کار راه بیندازید به یک وبسایت نیاز دارید . برای ساخت وبسایت به طراح سایت یا برنامه نویس وبسایت و قبل از آن ها به طراح تجربه و رابط کاربری برای نمایش بهتر و کاربرپسند تر بودن وبسایتتان نیاز دارید . فرض کنید بهترین طراحی تجربه و رابط کاربری را دارید ، بهترین برنامه نویسی وب در ایران را انجام داده اید ، بعدش چی؟! وبسایتتون بازدید نیاز داره تا محصولتون بفروشه پس خواه ناخواه گیر این قسمتید !! اگر میخواید وبسایتتون بازدید مناسب و در نتیجه نرخ فروش بیشتری داشته باشه باید به یک دیجیتال مارکتر قوی روی بیاورید و یا خودتون آموزش دیجیتال مارکتینگ ببینید.

 

در اصل ، یک بازاریاب دیجیتال یا دیجیتال مارکتر کسی است که می خواهد آگاهی از برند را افزایش دهد و باعث افزایش سود دهی در کلیه کانال­های دیجیتالی ، از جمله کانال­های رایگان و پولی شود که توسط این شرکت اعمال شده است. کانال های دیجیتال شامل وب سایت و وبلاگ رسمی شرکت ، رسانه­ها و شبکه­های اجتماعی ، رتبه بندی موتورهای جستجو ، ایمیل و تبلیغات نمایش می شوند.

بازاریابان دیجیتال به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال یک شرکت ، فعالیتهای متنوعی را انجام می دهند. برخی از وظایف اصلی آنها شامل:

 بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل ، اندازه گیری شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) برای هر کانال ، افزایش رتبه موتورهای جستجو و… می­شود.

نقش بازاریاب دیجیتال را می توان در بسیاری از نقشهای کوچکتر اما سرنوشت ساز مانند متخصص بازاریابی محتوا ، مدیر بازاریابی دیجیتال ، کپی رایتر دیجیتال مارکتینگ ، متخصص SEM ، مدیر بازاریابی درون ورودی ، هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی ، مدیر رسانه اجتماعی ، مدیر سئو و … تقسیم کرد.

مزایای دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ،آموزش دیجیتال مارکتینگ،اموزش دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر

1. حرفه ای را در خود کشف کنید

تعداد مشاغل بازاریابی دیجیتال رو به رشد است و در سالهای آینده افزایش نگران کننده ای در تعداد مشاغل دیجیتال به وجود خواهد آمد. فکر کردن برای دنبال کردن یک حرفه در بازاریابی دیجیتال عاقلانه است. شما می توانید خود را برای نقش شغلی که در سالهای آینده مورد تقاضای زیاد خواهد بود، آماده کنید.

شما باید مجموعه مهارت هایی را که توسط شرکت های It درخواست می شود ، ردیابی کنید و بر همین اساس آماده شوید. ابتکارعمل صحیح به شما کمک می کند تا در آینده نزدیک موقعیت شغلی ایمن و با دستمزد خوب داشته باشید.

2. طیف گسترده ای از گزینه های شغلی

بازاریابی دیجیتال شما را محدود به یک حوزه کاری خاص نمی کند. حتی شرکت های پیشرو مانند گوگل ، توییتر و فیس بوک طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را ارائه می دهند.

انتخاب کردن به حرفه ای بستگی دارد که باید شغل خود را در بازاریابی دیجیتال تنظیم کند. مشاغل آنلاین جدید بطور منظم برای سازمانها و شرکتهای مختلف اعلام می شود. این باعث می شود به سمت کاری بروید که به آن علاقه دارید.

با این حال ، این انتخاب باید با تحلیل عمیق نقش های شغلی انجام شود. انتخابی را انجام دهید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد

 

3. حقوق بهتر (جذاب ترین مزیت دیجیتال مارکتینگ)

تقاضا و عرضه برای حرفه ای دیجیتال با یکدیگر متناسب است. تقاضا بیشتر است و عرضه کم است. افزایش دستمزد حتی در پنج سال گذشته باورنکردنی بوده است ، و با افزایش شکاف مهارت ها ، همچنان افزایش می یابد. این فقط مواضع مدیریتی نیست که با افزایش مبلغ حقوق افزایش می یابد. حتی موقعیت های سطح ورودی شاهد افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد هستند.

اگر مجموعه مهارت و مهارت قوی کسب کنید ، می توانید در مورد حقوق و دستمزد صحبت کنید و از بهترین مجموعه کاری استفاده کنید. SEO ، SMO ، PPC و چندین پروفایل شغلی دیگر شاهد افزایش در حقوق آنها بوده اند.

 

4. شروع به کارکنید بدون پیشنیاز!

 

برخلاف سایر مشاغل که برای شروع کار خود باید مدرک دانشگاهی یا دیپلم خود را تکمیل کنید ، بازاریابی دیجیتال نیازی به چنین پیش نیازهایی ندارد.

البته در ایران رشته دانشگاهی با این مضمون کاری وجود ندارد اما در کل دنیای دیجیتال فرصت های بزرگی را برای شروع کار دارد و نیاز به طی کردن مدارج دانشگاهی و دریافت مدرک ندارید.

با این حال ، شما باید از مفاهیم خاص بازاریابی دیجیتال و همچنین مهارت های لازم برای بازاریابی دیجیتال برخوردار باشید تا تلاش های دیجیتال مارکتینگ یک شرکت را در جهت درست هدایت کنید.

 

5. انعطاف پذیر

 

زمان کار در بازاریابی دیجیتال همیشه قابل انعطاف است. وظیفه کامل مبتنی بر اینترنت است. نگرانی در مورد محل کار وجود ندارد. شما حتی می توانید از خانه خود کار کنید ، بنابراین مکان مهم نیست. حضور همه جانبه اینترنت، کار از مکانی دور را آسان می کند.

این امر انعطاف پذیری بیشتری را به عنوان یک حرفه ای در بازاریابی دیجیتال به شما منتقل می کند. با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین ضرر شدید شرکت­ها و مشاغل سنتی شما می توانید در هر مکانی باشید و هنوز هم بتوانید کار خود را به صورت کارآمد انجام دهید.

دیجیتال مارکتینگ،آموزش دیجیتال مارکتینگ،اموزش دیجیتال مارکتینگ،دیجیتال مارکتر

6. استقرار مهارت از یک شرکت به شرکت دیگر

 

متخصصان دیجیتال می توانند مجموعه مهارت خود را از یک شرکت به شرکت دیگر منتقل کنند. از آنجایی که بازاریابی دیجیتال توسط شرکتهای کوچک ، متوسط ​​و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد ، می توانید به راحتی از تخصص به دست آمده برای حل مشکلات دیگران استفاده کنید.
از یک دیدگاه دیگر می­توان گفت متخصصان دیجتال مارکتینگ می­توانند همزمان چندین پروژه را در دست بگیریند یا در چندین شرکت کار کنند!

7. نمایش خلاقیت

 

هدف بازاریابی دیجیتال اضافه کردن زندگی به کسب کار­های مرده و وبلاگ­ها و وب سایت­های خفته است. این نیاز به خلاقیت و منطق دارد. نوشتن مطالب مؤثر و ایجاد استراتژی نیاز به تخیل و ایده های نوآورانه دارد.

مشاغل دیجیتال مارکتینگ به زودی به بخش مهمی از دنیای بازاریابی تبدیل خواهد شد. بهتر است این گزینه شغلی پویا را انتخاب کنید. کسانی که مایل به آزمایش با ابزارهای جدید هستند و با تغییرات سازگار هستند این زمینه کاری به آن­ها پیشنهاد می­شود.

اگر می خواهید

 بازاریابی دیجیتال مارکتینگ را فرا بگیرید ، فرصت های شغلی کاملی داشته باشید، توسعه بازاریابی یا فرایند برندینگ را به خوبی انجام دهید ، استراتژی های جدید بازاریابی اینترنتی را بیاموزید تا به مهارت های موجود خود بیافزایید.

  دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ آکادمی آمانج ثبت نام کنید.

 مزایا این دوره:

 سرفصل های بازار محور

سرفصل های دوره به صورت کاملا کاربردی، پروژه محور و متناسب با نیاز بازارکار حال حاضر جامعه چیده شده اند و در این دوره خبری از مباحث غیرکاربردی نیست

آموزش عملی و کاربردی

آموزش های منحصربفرد این دوره کاملا متناسب با محتوا به صورت حضوری، گروهی و پروژه محور ارائه میشوند. در انتهای دوره شما مفاهیم تدریس شده را در قالب پروژه تمرین خواهید کرد

بورسیه دانشجوی برتر دوره

با ارزیابی پروژه های ارائه شده دانشجویان توسط استاد دوره، مبلغ شهریه دانشجوی برتر دوره به طور کامل عودت داده خواهد شد

مشاوره و پشتیبانی

در طول دوره نیم ساعت قبل و بعد از هر جلسه بصورت حضوری و در گروه های تلگرامی به صورت مجازی میتوانید سوالات خود را مطرح فرمایید و پس از اتمام دوره نیز استاد در کنار شما خواهد بود.

دسترسی به منابع

در طول دوره و همچنین تا ۶ ماه پس از اتمام دوره به تمامی فایلها، منابع و ویدیوهای جلسات دوره که به تشخیص استاد دوره قرار خواهند گرفت، در پروفایل اختصاصی خودتان دسترسی خواهید داشت و قابلیت تمدید مدت دسترسی نیز فراهم شده است

ایجاد رزومه و کارآموزی

در طول دوره شما پروژه های متنوعی را به عنوان تمرین طراحی میکنید و همچنین یک پروژه برای انتهای دوره درنظر گرفته میشود که میتوانید بعد از اتمام دوره، بعنوان رزومه داشته باشید.بعد از تحویل پروژه ها 3 نفر از بهترین دانشجویان جهت کاراموزی به بازارکار معرفی خواهند شد.

مدرک معتبر

شما با شرکت در این دوره برای پیاده سازی پروژه های بازار کار آماده خواهید شد. در کنار این اکر پروژه نهایی دوره را تحویل دهید میتواند مدرک نمره دار آکادمی آمانج را دریافت نمایید.

مشاوره بازارکار

در طول دوره تکنیک های ورود به بازارکار و مشاوره و راهنمایی هایی در مورد نکات مهم ورود به بازارکار که حاصل تجربیات کاری استاد دوره میباشد به شما ارائه خواهد شد

8. مهارت ها و خلاقیت خود را تقویت کنید

 

بازاریابی دیجیتال یک زمینه نوظهور است ، به این معنی که هنوز در حال تحول است. وقتی در یک آکادمی آموزش دیجتال مارکتینگ  ثبت نام می کنید ، به شما آموزش داده می شود تا تمام مفاهیم و مهارت های مربوط به صنعت را یاد بگیرید. این شما را در ذهنیت یادگیری قرار می دهد و هرچه یاد می گیرید ، بیشتر به کاوش در این زمینه علاقه مند می شوید. این یک فرصت عالی برای گسترش مهارت های خود و به دست آوردن مهارت های جدید ارائه می دهد.

 

با پایان دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ، شما دانش ، مهارت و تجربه عملی لازم را برای کمک به تقویت استراتژی های بازاریابی یک شرکت دارید. و از آنجا که دامنه در حال رشد است ، شما فرصت های زیادی برای نشان دادن خلاقیت خود در زمینه های مختلف بازاریابی دیجیتال خواهید یافت.

همچنین با شرکت در این دوره­های پروژه محور شما می­توانید یک رزومه کاری از فعالیت­ها و تخصص­های خود داشته باشید.

 

9. در یک بازه کوتاه زمانی صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید!

 

این طور می­توان گفت که این حوزه کاری وسعتی به اندازه یک دریا دارد! که مطالعه ، شناخت و کسب تجربه در آن نیاز به وقت بسیار فراوان دارد.

دوره های آنلاین به شما این امکان را می دهند که هر چه سریع تر و به راحتی تمامی مفاهیم اصلی و پایه ای دیجتال مارکتینگ را آموزش ببینید. شما می توانید بدون حضور در کلاس های حضوری، به راحتی در خانه خود بیاموزید. از این رو ، این یک گزینه وقت گیر هم برای دانشجویان و هم برای حرفه ای ها است.

می توانید آنچه را که به عنوان مفاهیم اصلی بازاریابی دیجیتال شناخته می شود ، با توجه به علاقه خودتان در آن ریز شوید و آن را تقویت کنید.

نتیجه گیری

حقیقت ساده این است که مشاغل امروزه در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری شگفت انگیزی می کنند. بودجه های بزرگتر ، انتخاب شغلی بیشتر و افزایش حقوق فقط چند مزیت فوری برای کار در بازاریابی دیجیتال است. بازار کار برای این نوع کارها فقط در حال رشد است ، به خصوص که شکاف مهارت همچنان در حال گسترش است.

فرصت های شغلی در بازاریابی دیجیتال بسیار است؛ شما باید آنچه را که می خواهید تبدیل شوید انتخاب کنید. اگر کنجکاو هستید که وارد دنیای بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ شوید و خود را به یک دیجیتال مارکتر  تبدیل کنید …

درباره‌ی Omid Hadipour

همچنین ببینید

محبوبیت جاوااسکریپت2020

میزان محبوبیت جاوااسکریپت در سال 2020

کدام زبان برنامه نویسی را برای شروع انتخاب کنیم ؟ وقتی مردم از من می …

دیدگاهتان را بنویسید

You have to agree to the comment policy.

14 − پنج =

بهترین لپتاپ مخصوص خودن رو زیر ۵ دقیقه پیدا کن

توی ۵ دقیقه میتونی دردسر انتخاب لپتاپ رو با جواب دادن به این ۱۰ سوال پشت سر بگذاری 
AVAIL NOW
close-link