آموزش تبلیغات در اینستاگرام (بخش دوم)

همان طور که در بخش اول آموزش تبلیغات در اینستاگرام توضیح دادیم، تبلیغات در پلتفورم اینستاگرام با توجه به همه گیری این برنامه در میان اکثر مردم یکی از واجبات هر کسب و کاری است. کاربران اینستاگرام شامل همه رده سنی و انواع سلایق مختلف می شود و این موضوع باعث می شود تا حتما در هر حوزه ای که فعالیت می کنید مورد توجه گروهی از افراد قرار بگیرید. برای داشتن تبلیغات موثر و مفید در ایستاگرام حتما باید نکات مهمی را بدانید که پنج نکته را ما در بخش اول آموزش تبلیغات در اینستاگرام توضیح دادیم. اگر شما هم به منظور افزایش فروش و مشتری نیازمند داشتن تبلیغات آنلاین در اینستاگرام هستید در بخش دوم آموزش تبلیغات در اینستاگرام با ما همراه باشید چرا که اگر از این نکات به خوبی آگاهی نداشته باشید هر چقدر هم هزینه زیادی را خرج تبلیغات کنید سودمند واقع نخواهد شد. در قسمت قبل توضیح دادیم که قبل تبلیغات آنلاین چه نکاتی را باید رعایت کنیم. حالا در این صفحه از هایپر کیوسک می خواهیم بگوییم تبلیغات شما باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ چه نکات و اصولی در آن ها باید رعایت شود؟

برای داشتن تبلیغاتی کارآمد با ما همراه باشید.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام (بخش دوم)

ویدئو و یا تصاویر جذاب برای تبلیغات آماده کنید:

برای طرحی و آماده سازی تیزر های تبلیغاتی جذاب بهتر است به آژانس های تبلیغاتی مراجعه کنید ولی اگر خودتان مهارت ساخت ویدئو و یا عکس های تبلیغاتی دارید، بسیار عالی! بدین صورت از هزینه های صرفه جویی شده می شود اما فراموش کنید که تیزر های حتما باید کوتاه ( در حدود 60 ثانیه) باشد و در چند ثانیه ابتدایی (3-5 ثانیه) جذابیت اولیه را در بیننده ایجاد کند در ادامه برای مخاطب ارزش آفرینی داشته باشد و در انتهی ویدئو اقدام به دعوت از بینندگان کنید.

تولید محتوای اوصولی و جذاب:

محتوای اوصولی محتوایی است که نکات و اوصول کپشن نویسی و رابطه تصویر و کپشن و موضوع است. در پست و یا کپشن (تصویر یا ویدئو) از فواید محصولات و یا خدمات خود توضیح دهید و از طولانی شدن توضیحات جلوگیری کنید چرا که باعث خسته شدن خواننده می شود. هتشگ گذاری در کپشن اهمیت ویژه ای دارد و باعث راحت تر در دسترس قرار گرفتن مخاطبان شما می شود. فقط دقت کنید که برا هشتک ها از کلمات مهم و کلیدی استفاده کنید. تصاویر و یا تیزر مرتبط را هم فراموش نکنید چون ایسنتاگرام یک پلتفرم بصیری است. در ویدئو خود حتما “کال تو اکشن (CTA)” را رعایت کنید. یعنی هدف تبلیغ خود را در قالب کال تو اکشن به صورت واضح در پایان ویدئو به مخاطب انتقال دهید.

زمان ارائه تبلیغ:

 

همان طور که در قسمت اول آموزش تبلیغات در اینستاگرام گفتیم، تبلیغ برای آن که سودآوری داشته باشد باید در زمان مناسب به مخاطبان ارائه شود. باید به مخاطبان کسب و کار خود توجه داشته باشید و با شرایط آن ها زمان تبلیغات را تنظیم کنید. برای مثال اگر مخاطبان شما معلمان و فرهنگیان هستند بازه زمانی صبح تا ظهر زیاد زمان مناسبی نمی باشد.

اگر برایتان سوال شده است که تبلیغات آنلاین را به چه نحوی می توان منتشر کرد؟ ما به شما در این صفحه از هایپر کیوسک آموزش خواهیم داد:

 

استوری: این بخش یکی از قسمت هایی است که می توانید در آن تبلیغات خودر را به مدت بیست و چهار ساعت به مخاطبان خود ارائه دهید. اکثرا مناسب افرادی است که می خواهند محصول و یا سایت را معرفی کنند است. استوری های تبلیغاتی باید به وسیله نرم افزار های مخصوص جذاب طراحی شوند و قابلیت استفاده از متن زیاد را ندارند.

لایو: لایو اینستاگرام که بیشتر مناسب افراد معروف است که تا بدین وسیله با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند از قسم های محبوب ایسنتاگرام به شمار می آید. اگر قصد تبلیغ کسب و کار خودتان را هنگام لایو دارید، پیج مناسب بیزینس خودتان با توجه به نکات گفته شده در قسمت اول آموزش تبلیغات در اینستاگرام، پیدا کنید و سپس در ازای مبلغی از فردی که لایو را برقرار می کند بخواهید بیزینس شما را تبلیغ کند. این روش می تواند یکی روش های کارآمد تبلیغات آنلاین باشد.

پست: در این روش ویدئو و یا تصویر تهیه شده توسط شما برای تبلیغ، همراه با کپشن شما در ازای مبلغی توافقی با پیجی که قرار است برای شما تبلیغ کند برای مدتی مشخص در آن پیج قرار می گیرد. پست تبلیغاتی معمولا بعد رسیدن به ویو توافقی و یا زمان مشخص از پیج حذف می شود. این که پست بعد از زمان مشخص و یا بعد از رسیدن به ویو مورد نظر حذف شود بستگی به توافقی که شما با پیج مورد نظر انجام می دهید دارد. همچنین تبلیغات شما می تواند مجموعه ای از تصویر و ویدئو باشد.

از دیگر روش های جذب فالوور و تبلیغات می توان به برگزاری قرعه کشی و اهدای جوایز و یا چالش های مختلف اشاره کرد. در این روش معمولا کاربران برای شرکت کردن در قرعه کشی باید پست را لایک و کامنت بگذارند یا در کانت ها کاربران دیگر را تگ کنند که همین کار باعث بیشتر دیده شدن پست تبلیغاتی شما می شود.

در آخر امیدواریم مطالب برایتان مفید واقع شده باشد. از این که همراه ما بودید از شما متشکریم.