آموزش افزایش فروش و مشتری

حتما برای شما پیش آمده است که برایتان سوال شود چگونه فروش را افزایش دهیم، ترفندهاي فروش بيشتر چیست و یا چگونه مشتریان فروشگاه خود را دوبرابر کنیم؟ اصلا نگران نباشید ما به شما در این راه اطلاعات جامعی را ارایه می دهیم.

رشد یک کسب و کار در گرو افزایش مشتریان و فروش بیشتر آن است. ما به شما روش‌های جذب مشتری، اصول و تکنیک‌های فروش بیشتر و ترفندهای متقاعدسازی مشتری را آموزش خواهیم داد تا فروش خود را چندین برابر کنید. استراتژی های مختل و تبلیغات در فضاهای مجازی مانند تبلیغات آنلاین در اینستاگرام از راه های رونق یک کسب و کار است. در مجموع ما به شما آموزش افزایش فروش و مشتری را در ادامه خواهیم گفت.

چگونه فروش مغازه را افزایش دهیم

بازاریابی و افزایش فروش

بازاریابی یعنی پیدا کردن مشتری و ساختن بازار هدف. یک برند برای این که بتواند جذب مشتری کند و فروش موفق داشته باشد باید ملاک ساخت و ارائه محصول وخط فروش و خدمات خود را برپایه درخواست، نیازهای مشتری و الزامات بازار قرار دهد.برای یک بازاریابی موفق شما باید به مکانیزم‌هایی نظیر محصولات نوآورانه، ارزیابی نیاز‌های مشتریان، ترفند فروش كارآمد، ترفندهای فروش بیشتر، استفاده از شبکه ‌های اجتماعی، روش های بازاریابی مجازی، روش های بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا‌های هدف ‌دار با روش‌های مختلف نظیر محتوای متنی، تصویری، صوتی، ویدیوی و دیجیتال توجه کنید.


روش های بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی

هدف از طراحی رسانه‌های اجتماعی بازاریابی است که با استقبال مردم از هر قشری از این شبکه‌ها کاربرد‌های دیگری هم پیدا کردن است.درحال حاضر رسانه‌های اجتماعی قسمت جدایی ناپذیر از زندگی مردم هستند. مردم بیشتر وقت خود را در این رسانه‌ها سپری می‌کنند، به‌علاوه خدماتی که این رسانه‌ها دردسترس قرار می‌دهند رایگان است همین عوامل سبب می‌شود ارائه کنندگان محصول و خدمت از این رسانه‌های استقبال و به آن‌ها وابسته ‌شوند.شما نیز باید استفاده از رسانه‌های اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهید و روزی چند ساعت برای یادگیری سیاست‌های این رسانه‌ها بگذارید یا اگر وقت ندارید افرادی ماهر در این زمینه استخدام کنید تا این کار برای شما انجام دهند، درست است که باید برای این افراد هزینه کنید ولی میزان درآمدی که از این رسانه‌ها خواهید داشت دور از تصور و بی اندازه خواهد بود.

این نکته را باید در ذهن خود داشته باشید این رسانه‌ها مانند اقیانوسی پر از ماهی (مشتریان شما) است و شما را به درآمد بی‌وصف می‌رساند ولی قبل از ماهی‌ گیری باید شنا کردن (یادگیری استفاده مناسب از سیاست و تکنیک‌های شبکه اجتماعی) را یاد بگیرید مگرنه نه تنها نمی‌توانید ماهی صید کنید بلکه غرق خواهید شد.

رضایت مشتری = افزایش فروش = افزایش مشتری

مهم ‌ترین بخش یک فروش موفق ایجاد رضایت و وفاداری مشتری است. این مسئله یک امر حیاتی است که برای آن شما باید در مورد تیپ‌های شخصیتی مشتریان، تکنیک های ارتباط موثر با مشتری، تکنیک های رفتارشناسی و رفتارسنجی مشتریان مراجعه کننده همه چیز را بدانید و با هر مشتری با در نظر گیری این عوامل برخورد کنید. در ادامه مطلب کمک دیجیتال مارکتینگ به افزایش فروش و مشتری را بررسی خواهیم کرد.

چگونگی کمک دیجیتال مارکتینگ به افزایش فروش و مشتری

علاوه بر اینکه باید بدانیم چگونه فروش مغازه را افزایش دهیم، استفاده از فروش کارآمد نیز حایز اهمیت است. برای افزایش فروش در کسب و کارهای مختلف روش های بسیاری توسط کارشناسان پیشنهاد شده اما امروزه روش های دیجیتال مارکتینگ مرسوم تر هست .در روش های سنتی روشه ایی مثل تولید کاتالوگ یا بروشور ، تبلیغات پیامکی و… استفاده می شد اما با رشد اینترنت بسیاری از کسب و کارها به سمت تبلیغات آنلاین و روش های دیجیتال مارکتینگ رو آوردن . که به مرور زمان بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نام گرفت .برای افزایش فروش در کسب کارها از روش های دیجیتال مارکتینگ یک نقشه  راه یا ROAD MAP  نیاز هست که در کسب کارهای مختلف این نقشه راه مسیرهای فرعی مختلفی نیاز دارد که توسط یک کارشناس و متخصص دیجیتال مارکتینگ ترسیم می شود .در اصل کارشناس ، بازاریابی مجازی را هدایت می کند و آموزش بازاریابی مجازی را به عهده دارد. اما به صورت کلی همگی یک مسیر را طی می کنند که اولین و مهمترین قدم داشتن یک وبسایت پویا و به روز می باشد .

در قدم های بعدی می توانیم به تبلیغات موبایلی و تبلیغات بنری و … اشاره کنیم که راه اندازی شبکه های اجتماعی و فعالیت در آنها با توجه به برنامه ای که کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای شما ترسیم می کند متفاوت است . ممکن است که شما صاحب کسب و کاری باشید که اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام فقط به معرفی محصول خود بپردازید و موجودی های روزانه خود را اطلاع دهید و در تلگرام محتوای عمومی قرار دهید مفید باشد و یا بر عکس  بنابراین به یک نقشه راه که توسط کارشناس دیجیتال مارکتینگ ترسیم می شود نیاز دارید. آموزش بازاریابی مجازی کمک به سزایی خواهد داشت.

در کل و به صورت خلاصه می توان به یقین گفت کم هزینه ترین و پربازده ترین فعالیت برای رشد کسب کار و افزایش فروش فعالیت های دیجیتال مارکتینگ است ولی ترتیب و نوع فعالیت های دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است که توسط یک متخصص طراحی می شود .

درنهایت می توان گفت کلیه فعالیت های هدفمند دیجیتال مارکتینگ به افزایش فروش و مشتری شما منجر می شود اما ماندگاری در این وضعیت و تداوم رشد کسب و کار شما به عوامل دیگری نیز بستگی دارد ، از جمله حفظ فروش و کیفیت خدمات و کالاهای شما و همچنین میزان رضایت مشتری از کالا و خدماتی که ارایه کردید. چرا که هرچقدر که تبلیغ کنید و محتوا تولید کنید اما  کالا و خدمات شما کیفیت مطلوب نداشته باشد و یا پرسنل شما رفتار نامناسبی یا مشتریان داشته باشند زحمات دیجیتال مارکتینگ اثری که باید را نخواهد داشت. کافی است یک نفر در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی شروع به تبلیغات منفی به حق بر علیه شما کند ، تمامی هزینه هایی که برای تبلیغات برند خود انجام داده اید به باد خواهد رفت .

همچنین ما به شما به منظور افزایش فروش و مشتری شرکت در کلاس های آموزش مجازی دیجیتال مارکتینک را پیشنهاد می کنیم.

کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ

کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ

برای افزایش فروش و مشتری فروشگاه خود می توانید از کتاب هایی با محتوای آموزش دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید به همین منظور ما در این صفحه از سایت هایپر کیوسک یک کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ را معرفی می کنیم.

اسم کتاب: فرهگ لغات و اصطلاحات بازاریابی دیجیتال

اگر قصد آموزش تبلیغات در فضای مجازی را دارید همراه با شرکت در کلاس های آموزش بازاریابی مجازی،مطالعه این کتاب را حتما در برنامه روزانه ی خود قرار دهید.بیش از 250 اصطلاح و مفهوم دیجیتال مارکتینگ در قالب یک کتاب و کاملاً مرتب از A تا Z برای شما جمع‌آوری شده است.